
יש תקופות שבהן הכל שקט מדי. הטלפון לא מצלצל, המייל לא מתמלא בהצעות, ונראה שכולם בחופשה (חוץ ממך, כמובן). זו "עונת המלפפונים" יש תקופות שבהן הכל שקט מדי. הטלפון לא מצלצל, המייל לא מתמלא בהצעות, ונראה שכולם בחופשה (חוץ ממך, כמובן). זו "עונת המלפפונים" יש תקופות שבהן הכל שקט מדי. הטלפון לא מצלצל, המייל לא מתמלא בהצעות, ונראה שכולם בחופשה (חוץ ממך, כמובן). זו "עונת המלפפונים"
אם את מעצבת פרילנסרית, את כנראה מכירה את זה: יש תקופות שבהן הכל שקט מדי. הטלפון לא מצלצל, המייל לא מתמלא בהצעות, ונראה שכולם בחופשה (חוץ ממך, כמובן). זו “עונת המלפפונים” – זמן שבו העומס יורד, והעבודות קצת פחות זורמות.
אז קודם כל- מהי עונת המלפפונים ולמה קוראים לה ככה?
עונת המלפפונים היא כינוי לתקופות שבהן יש ירידה משמעותית בפעילות, במיוחד בעולמות העבודה והעסקים. בדרך כלל מדובר על הקיץ או חגים, כשכולם בחופשות, הטלפונים דוממים, והמיילים ריקים.
אז למה דווקא “מלפפונים”? המונח הגיע מהתרבות האירופית, שם בתקופת הקיץ, כשהפרלמנטים יצאו לפגרה והחדשות דלילות, החקלאים התמקדו בעיקר בגידול מלפפונים. הכינוי נדבק גם לעולמות נוספים שבהם הקצב יורד משמעותית, והעיסוקים השגרתיים מפנים מקום ל”רגעים ריקים.”
אבל לפני שאת מתחילה לדאוג, כדאי שתדעי: דווקא התקופות האלו הן ההזדמנות שלך! זו ההזדמנות להתקדם, להשתפר ולבנות את הבסיס שייקח אותך קדימה. הנה 5 דברים חכמים ומועילים שתוכלי לעשות בעונת המלפפונים.
1. שדרגי את תיק העבודות שלך
מתי בפעם האחרונה עדכנת את תיק העבודות?
תיק העבודות הוא אחד הכלים הכי חשובים שלך, ואם הוא לא משקף את היכולות שלך כיום – זה הזמן לרענן אותו.
מה עושים?
2. תלמדי משהו חדש
בעולם העיצוב, הכלים והטרנדים מתחדשים כל הזמן. עונת המלפפונים היא הזדמנות מושלמת להעשיר את הידע שלך.
מה אפשר ללמוד?
3. צרי פרויקטים אישיים
הרבה זמן שאת חולמת לעשות מצגת משפחתית, אלבום דיגיטלי מהשנה החולפת, עכשיו זה הזמן!
תמיד את שואלת את עצמך מתי תעשי את זה- אז הנה התשובה
4. השקיעי בשיווק שלך
עונת המלפפונים היא זמן מעולה לעצור ולבדוק איך השיווק שלך נראה ומה אפשר לשפר.
מה כדאי לעשות?
5. תני לעצמך זמן למנוחה והשראה
לפעמים, מה שהכי חסר לנו זה פשוט… זמן. עונת המלפפונים היא הזדמנות להאט את הקצב ולמלא מצברים.
מה עושים?
התקופות האלו הן לא סתם “זמן ריק” – הן הזמן שבו את יכולה לגדול ולהתפתח, גם מקצועית וגם אישית.
אז מה לסיום- תזכרי שזו רק עונה – והעומס יחזור מהר מאוד בעזרת השם! 😊
הדרכות, שיתופים והמוןן דרייב סופר מקדם, אלייך עד המייל
Created by Rutish & Zehavi Akler
אומנות/ יזמות/ אסטתיקה/ פרופקציוניזם/ סטייל/ יצירתיות/ טכנולוגיה?
10 שאלות קלילות – ותדעי בדיוק איזה דרייב מניע אותך בעיצוב.
תגובות 6
וואו! שרי! כמו תמיד כיף לקרוא אותך!! אני צריכה לשמור כזה מאמר על שולחן העבודה 🙂 קרוב ונגיש..
מאז פסח לא היה לי עבודה.
ובאמת לא הבנתי מה קורה.
עכשיו זה בעצם “עונת מלפפונים” של עורכות וידאו.
נכון?!
(אסור לשמוע מוזיקה, אין מחנות וכו…)
הלוואי שמתישהוא יהיה לי משעמם
המבחנים מלווים אותי כל החיים לכל שעות היממה…
לעורכות וידאו וגרפיקאיות, יש בהחלט תקופות עבודה
עכשיו למשל – שיא השגרה, פוש קצר לפני העונה הרותחת – מחנות, קייטנות, חופש
כמו שלמתסרקות אין עכשיו הרבה עבודה, מאפרות וכו’
שרי, חיזקת אותי עכשיו ממש
לראות שקושי מסוים מלווה הרבה זה ממש מנחם
אוהו שרי נתת לי המווווווווווווווןןן כוח להמשיך……..