
יש שלג? אין שלג? /// יש שלג? אין שלג? /// יש שלג? אין שלג? /// יש שלג? אין שלג? /// יש שלג? אין שלג? ///יש שלג? אין שלג? ///
יהיה שלג? או לא יהיה שלג?
שאלת המליון דולר.
מה שבטוח שבאפטר זה לא משנה- מה יאמרו החזאים- כי באפקט פשוט אפשר לעשות שלג…:)
איך עושים אותו?
גשי לתפריט: Effect → Simulation → CC Snowfall.
ברגע שהנחת את האפקט- תראי שלג על גבי הקומפזוציה.
כעת תוכלי לטפל במחוונים השונים ולהגיע לרמות כבדות שונות של שלג (לו יכולנו לעשות זאת באמיתי…)
בחלון ה-Effect Controls תוכלו לשנות את הפרמטרים הבאים:
Flakes – קובע את כמות פתיתי השלג. הגדילו את המספר אם אתם רוצים שלג סמיך יותר.
Speed – קובע את מהירות הנפילה. שלג עדין? מספר נמוך. סופה? מספר גבוה יותר.
Size – משנה את גודל הפתיתים. אפשר לשחק עם הערך הזה כדי לקבל שלג רך או כבד.
Opacity – קובע את השקיפות של השלג, כך שהוא ישתלב טוב יותר עם הרקע.
טיפ: כדי לקבל מראה ריאליסטי יותר, שחקי עם הערך של Variation כך שפתיתי השלג יהיו בגדלים שונים, כמו בטבע.
אומנות/ יזמות/ אסטתיקה/ פרופקציוניזם/ סטייל/ יצירתיות/ טכנולוגיה?
10 שאלות קלילות – ותדעי בדיוק איזה דרייב מניע אותך בעיצוב.
הערה אחת
אההההההההההה
מטורף