בעולם העיצוב, יש כלל לא כתוב: אם זה לא מושך את העין – זה לא קיים. בעידן של שטף מידע אינסופי, אנחנו מופגזים באלפי מסרים גרפיים ביום, ולכן, כדי שעיצוב יבלוט – הוא חייב להיות עוצמתי, קיצוני, אולי אפילו מוגזם. /// בעולם העיצוב, יש כלל לא כתוב: אם זה לא מושך את העין – זה לא קיים. בעידן של שטף מידע אינסופי, אנחנו מופגזים באלפי מסרים גרפיים ביום, ולכן, כדי שעיצוב יבלוט – הוא חייב להיות עוצמתי, קיצוני, אולי אפילו מוגזם.
אפקט טראמפ – למה לפעמים צריך להגזים כדי לתפוס את העין?
בעולם העיצוב, יש כלל לא כתוב: אם זה לא מושך את העין – זה לא קיים. בעידן של שטף מידע אינסופי, אנחנו מופגזים באלפי מסרים גרפיים ביום, ולכן, כדי שעיצוב יבלוט – הוא חייב להיות עוצמתי, קיצוני, אולי אפילו מוגזם.
מהו “אפקט טראמפ” בעיצוב? (גילוי נאות, אני המצאתי את המושג הזה…)
אפקט טראמפ, בהשראת סגנון התקשורת הישיר, הבולט והבלתי מתנצל של דונלד טראמפ, מתאר גישה לעיצוב שמבוססת על הגזמה מכוונת: צבעים חזקים, טיפוגרפיה דרמטית, קומפוזיציות מפתיעות, והכי חשוב – מסר שלא משאיר מקום לספק.
למה זה עובד?
איך ליישם את אפקט טראמפ בעיצוב?
אבל רגע… מתי זה מוגזם מדי?
חשוב לזכור שההגזמה היא כלי, לא מטרה. אם הכל מוגזם – שום דבר לא בולט באמת. האתגר הוא לדעת איפה להגזים ואיפה לאזן. לכן, כדאי להשתמש באפקט טראמפ בצורה חכמה:
לסיכום: להגזים, אבל עם שכל.
מה את אומרת על זה? ספרי בתגובות! 🚀
הדרכות, שיתופים והמוןן דרייב סופר מקדם, אלייך עד המייל
Created by Rutish & Zehavi Akler
אומנות/ יזמות/ אסטתיקה/ פרופקציוניזם/ סטייל/ יצירתיות/ טכנולוגיה?
10 שאלות קלילות – ותדעי בדיוק איזה דרייב מניע אותך בעיצוב.
הערה אחת
אל תגזימי במודעת אבל… 😉
מסכימה עם כל מילה